måndag

Hohojjajja... Trött. Lortig. Hungrig.
Alltså min termometer visar att det är +27 grader ute, i solen alltså.
Kan den steka på så mkt så det blir nästan 30 grader ?!
Måste nog gå ut och undersöka saken senare...
Hoppas stormen gett sig iväg. Hörs då inget. Men man vet ju aldrig.
Vi får se.

Inatt drömde jag knas drömmar igen.
Jag, Emma och Miaa var i byn, hos Hjördis och dom.
Vi höll på med löshår. Kitte var aspackad. Miaa var gravid.
Så frågade jag:
- Men tänk om du får ungen nu när du är här ? Vad långt för dig att komma på BB då..
- Jaa, men den kommer säkert nu när vi är här.
Hände mer i drömmen  men det är som det jag minns mest.

Tony var tvungen att gå och sova i soffan inatt för att jag hostade så mycket.
Men just när han lämnade mig ensam i sängen så slutade jag hosta, haha : )

Igår när jag var ledsen så tänkte jag först rensa ut allt skräp som gömmer
sig lite här och där, men jag gick istället på en lååååååååång promenad.
När jag började gå så var det inte så fasligt kallt, medvind.
Men när jag väl skulle börja bege mig hemmåt,
ja men herre Gud ! Så kallt ! Motvind.
Och alla som bor i Kiruna vet ju att vi haft jordens storm igår.
Jag ljuger inte när jag säger att jag fick lite brain freeze !
Var tvungen att gå omkring med handen över pannan...
Mmm, kallt !

Tur att jag har min Tony som tröstar mig när jag behöver det.
Det känns bra. Han är bäst !

Nina som fotat detta träd.


Kommentarer
Postat av: dottaa

jag kan ju säga att vi haft en sjuhelvetes storm i byn också :P vägen blev igentäppt av snö, och jag rrreejsade igenom haha, kom nästan inte fram

2009-04-20 @ 15:40:29
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0