asssåååå bah daaah...

... jag vore gå och lägga mig !
Men jag är hungrig och har vart det förbannat länge nu också.
Varför äter jag inte ?
Näe, först nattade jag min älskade fina prins,
sen dess har jag suttit vid denna jävla dator och här sitter jag än !
Jag har inte tid att äta ! Men hungrig är jag....Tid finns inte.

Jag vill, jag vill, jag vill att min kamera ska bli hel igen, nu.

Jag har lovat en dum sak idag...
Tony jobbar FU-stop nu ända fram till näst nästa torsdag,
12 timmars varje dag, inte ledig förräns nästa fredag helt enkelt.
Ja, jag har gått och lovat att jag ska vara hans tjänarinna tills dess...
Hoppas bara att han inte utnyttjar det alldeles för mkt : p

Jag är inte bara hungrig, jag är trött också, som fan.
Känns som att klockan är 3 på natten, men nej.
Hon är bara 22:35.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0