guess who´s back.... back again...

När jag har mycket att skriva och berätta här på bloggen
så blir det inget alls, när jag inte har ett skit att skriva
så kan jag skriva hur mycket som hellst.
Väldigt konstig. Men jag är ju konstig så det är väl inte...konstigt dårå...

Har jobbat i 7 dagar på raken och är ledig 7 om inte mer.
Man ve aldrig om man får fortsätta jobba eller inte.
Det blir som lite av en överraskning. Som kinder ägg.

Två veckor efter mitt natt jobbande så har jag varit så sjukt trött.
Men när jag jobbade ihelgen, 13 timmar lördag-söndag så började
jag bli pigg igen. Som sagt. Jag är konstig.

Ihelg har våran privata tapetserare lagt tapeter i tv rummet.
Det blev så fiiiiiiiint ! Alla väggar är vita förutom en, svart,
den finaste svarta tapet jag någonsin har skådat, så nöjd !
Hur visar man tacksamhet till någon som är så snäll ?
Jag har stått och kollat på tapeterna och kännt lycka.
Kan man bli så lycklig av tapeter ?
Enda lilla felet är att jag och min käre sambo spacklade skarvarna
innan tapeterna kom på plats, ingen av oss hade gjort det
innan och hade ingen aning om hur mkt eller lite man skulle spackla.
Haha... Så det syns liiite buckligt på vissa ställen...
Men vi är inte såna som är så brydda. Det gör inget.
För det är så satans fint ändå : )

Nu har vi städningen kvar.... Inte kan väl JAG städa
bort massa verktyg ? Jag är ju kvinna och vore stå vid spisen.
Hoff, märks att jag inte fått blogga av mig på flera herrans dagar :p
Nu slutar jag för denna gång.

Adjö.

Har tyvär inga bilder på fina tapeterna.
Men jag lovar att det kommer när allt är på plats.
Åååh, våran nya soffa får komma hem snart :))))


Så här såg jag nog ut när jag såg tapeterna igår när jag kom hem ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0