igår..

Så där ja... Nu har jag tagit bort alla förutom en av "åka buss" inläggen.
Haha, jaja, då vet jag till nästa gång....

Igår hann vi med mycket fast vi kom hem så sent, vid 17 tiden.
Vi hälsade på mommo & moffa, åkte hem, rullade köttbullar,
skalade potatis, klippte prinskorvar, åt middag, vilade lite,
promenerade till mommo & moffa igen, var där, gick hem,
började baka, insåg att vi inte hade socker, hämtade socker från mommo &
moffa, bakade klart sockerkakan med lite blåbärs smak, bastade, hade resten
av blåbärs smeten som blev över till små blåbärs muffins.
Ja, de var gårdagen i stora drag när vi kommit fram till byn.
Somande vid 2 tiden tror jag och vaknade kl 11.

Min nya tradition när jag kommer till byn är att baka socker kaka, hihi.
Så gott ju : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0