...............

Så skönt väder ute, älskar det här vädret.
Några plusgrader och härligt helt enkelt.
Synd att man inte äger en skoter så man kan komma ut och ha kul.
Min kille har ju skoter men jag får aldrig följa med.
Vad mer kan man göra ute om man inte är en sportig typ ?
Sen är de trist att vara ute och gå om man inte har en hund.
Skoter, det är väl det enda jag gör när jag väl är ute under vintrarna
och enda gångerna jag är med en skoter är i byn... Så det blir sällan...
Buhuuuuuuuu, känner mig tråkig idag.
Nu ska jag spela tv-spel me min man.


Kommentarer
Postat av: Recruiter

Hej, Move Forward ! Joina oss på secondlife.com

Lovar att du kommer inte att ångra dig, allt är gratis :)



Kram

NE0 Timeless

2009-02-03 @ 12:42:33
URL: http://secondsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0