hejhejhej

  • Idag har Julia och Julius namnsdag.

Muuu, jag vill hem till min buuuuu (by, ville rimma)
Vette fan varför jag fick en sådan hemlängtan till mitt barndomshem
nu helt plötsligt... Kanske åker dit till helgen,
eller näe, till nästa helg kanske.. Då har valpisarna blivit lite större.
Det är ju om typ två veckor.... Fan vad länge det skulle ta då.

Idag vaknade jag halv tio, hoppade upp på en gång,
för jag tyckte att nu lilla Lisa har du sovit alldeles för länge.
Drömde bland annat inatt att jag åt vinebröd. ( vet ite hur man stavar)
Det var jätte gott, jag var i merta, så hade vi jätte många MER....Alltså läsken.
JAJA !
Piru, jag har ont i nacken och lite neråt mot ryggen.
Har inget vettigt att skriva, som vanligt, men men : p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0