skit snack

Snaaabel, kan inte klockan bli kväll snart ?
Jag är trött och vill sova eller så vill jag ha mer godis !
Vaknade fan halv åtta idag, dagarna går fortare när det inte är helg,
why ? Är Tonne så tråkig att vara med kanske ? : D
Nää, vi har haft roligt, fast jag har vart lite arg då och då
bara för att han retar mig och är irriterande ibland,
jag slängde i af diskmedels flaskan på han, på benet,
lite snäll är väl jag oxå, hade ju kunnat kasta den i ansiktet på han...

Jag saknar min familj, jätte mycket ! ALLIHOPA !
Vill vara i merta med allesammans så kan jag och Sebbe jävlas med Lotta
sen kan Nina också vara med för hon tycker nog också det är kul att reta Lotta.
Så saknar jag mommo så mycket !
Justja, moffa fyllde år den 20:onde, hela 84 år !
Får ångest när jag tänker på hur gamla dom är,
tänker att; tänk om dom dör !?
Fast det gör dom inte, dom ska bli minst 100 år
och vara minst lika pigga, friska och krya som dom är nu.
Kan inte ens föreställa mig hur livet skulle se ut om nån
av dom gick bort, nej det passar sig inte !

Har kommit på ännu mer tatueringar som jag ska ha.
Nu är det dags för mig att tjäna kosing så jag kan få mina konstverk : D
Jag känner mig inte hel,
det känns som att jag är naken på min kropp utan tatueringar.
Det var ju en man som kände att han inte skulle ha ett ben eller var det en arm,
han kapade av sig den kroppsdelen, och jag känner att jag måste ha tatueringar
och lite andra saker på min kropp så jag ska kunna känna mig som mig själv,
ni kanske tror jag hittar på igen, men det gör jag inte.
Det fattas mig, jag vet det !
äääÄÄÄÄÄÄÄäääÄÄäÄäääÄäh, nu ska jag dricka safsssst (saft)

Vill till Pite också för den delen !

Kommentarer
Postat av: fiiia

ni får inte vara dum med lotta, så de så! lovar du vill till pite bara för att bästaste jag bor här:)

2009-02-22 @ 17:44:06
Postat av: Anonym

juste! Fia är alltid snäll mot mig :) Ni borde lyssna på henne tycker jag!! Hon är iaf smart, till skillnad från er som bråkar med den svagaste...fegisar!!! :(

2009-02-23 @ 22:13:45
Postat av: fiiia

justde feg skitar:)

2009-02-24 @ 10:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0