Kan inte göra en lång historia kort

  • Idag har Bert och Berta namnsdag.

Ja men god kväll !
Igår när jag jobbade var jag tillslut dödstrött !
En gumma satt och pratade med mig och jag bah
nickade, gäspade och höll med om allt hon sa.
Men sen när jag kom hem så blev jag piggare,
kanske Lotta som gav mig lite energi ?
Ja, för Lotta skulle komma till mig och vi möttes ute i kylan.
Här hemma fixade och donade vi och var hos Lotta först vid tio tiden på kvällen.
Jag hade köpt en sprit som jag drack på nyår som jag då tyckte var god,
men nu var det så att den egentligen var äcklig... O gillar söta drinkar ! ! !
Men när man är full så förändras verkligen allt även smaken i käften,
aah men ni fattar vad jag menar.
Jaja, hade en och samma drink till typ halv tolv på natten, så mindre god var den.
Men då kom jag och Lotta på att : oj om vi ska på krogen måste vi ju hinna bli fulla !
Oj, oj, oj, då försvann spriten och jag med den, jag blev svin full och tappade minnet lite.
Vi var på Babylon där det var helt dött (ovanligt) (inte)

Vi kom till krogen kring ett och Lotta sa att vi var hemma redan klockan två,
hahahaaaaaa. Jag har spillt och ramlat massor,
Lotta har fått skaka av snön från mig, så snällt att hjälpa sin svin packade storesyster !
Vi hade så jävla roligt ända från första stund.
Det var en riktig skratt kväll, verkligen !
Innan vi gick hem köpte vi såklart EMPES mat och Oskar skjutsade hem oss,
TUUUUUSEN TACK FÖR DET !
Jag mådde visst lite dåligt så jag hade bara tagit en mini mini tugga av burgaren,
hahhaaahahhaaaa. Såg ut som att en bebis smakat på burgaren
Lotta sov över hos mig föressten, det var kul,
för då slapp jag vara ensam när jag vaknade : D
Vi har haft jätte kul idag med, fast jag mådd skit, har inte ens kunnat gå rakt,
ont i benet och bara allmänt bakis.

Vi hade trippel date med kära Nina via luren också,
hade högtalaren på så alla systrar kunde medvärka.
Vi hade himla roligt och jag skrattade så tårarna rann (in i örat också)
och så man fick ont i magen.
Det är otroligt hur mycket jag älskar mina syskon !
Mina systrar och min bror rockar fett ! Haha

Nu är det så att jag hade kunnat skriva i evigheter, kanske att jag gör den ?
Jag är så glad idag, det riktigt känns i hela kroppen !
Jag tycker att mitt fyllesvin ska komma hem nu så jag kanske får bråka? : D

Samtal mellan mig och Tony imorse:
- Vars är du ? (Tony)
- Hemma...
- Sov du ensam inatt ? (fast med andra ord, minns inte vilka, men det betydde samma sak :P)
- Nääää.........
- Öhm.. jaha... ? Sa han och rösten sänktes.
- Näe, för Lotta har sovit med mig ! HAhahaahahaha

Kul att skrämmas lite...
Näe, nu får jag sluta !
Det kommer bilder från gårdagen efter tisdag,
för Lotta är påväg till byn ikväll och min kamera är där,
så ni får allt hålla er ; P

TACK FÖR EN HELT UNDERBAR HELG !
(fast du Gud, det är helt okej om vi skippar min bakis va ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0