det är natt

  • Idag har Felicia & Felix namnsdag.

Var nyss och hängde med Emma, vi åkte i hons bil,
det var trevligt.
Skulle berätta något annat också, men de försvann.

Här sitter jag med mina glasögon och ser ut som en tönt,
eller i af en lärare, näe, ser nog mer ut som en tönt.
Vill ha nya brillor, då lovar jag att jag skulle använda dom oftare ;-)
Undra hur många gånger jag bytt bågar i hela mitt liv ? Haha...
Onödigt många gånger för att bara ha läsglasögon.
Det är sjukt hur mycket dom hjälper min läsning !
Värsta grejen !
Alltså en gång när jag kollade synen så sa optikern
att jag hade (måste googla ordet) dyslexi,
det sa även skolsköterskan en gång till mig...
Kan dom veta det bara så där?

Nu räcker det Lisa, gå och lägg dig istället !

Glasögonorm...glasögonorm...glasögonorm...


Kommentarer
Postat av: Nina

kanske för att du inte hade så dålig syn men läste dåligt ändå..

2009-01-14 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0