älskade

Slut för idag, slut för idag, slut för idag och tack för idag !

Alltid innan jag börjar jobbet så VILL JAG INTE dit.
Men när jag väl är där så är det rätt så skoj.
Gillar alla mina arbets kamrater där, dom är roliga att jobba med.
Det är därför det funkar att gå dit varje dag, hehe.

Inatt kommer jag få sova helt ensam, buhu...
Tony min älskade har farit iväg på fiske tur med sin vän
och kommer hem först imorgon.
Fick bara ge han en morgon puss innan jag for på jobbet,
så jag saknar hans irriterande närvaro :p
Nä, skoja bara... Alltså om det där med irriterande.
Tro om jag kommer våga somna här helt ensam utan min älskling...
Brukar inte ens gilla när han är uppe i tv-rummet när jag lagt mig i sängen för att sova,
så hur ska det gå nu när han inte ens är i vårat hem !?
Jag somnar och sover bäst när han ligger brevid mig...
Det gör han också, när jag ligger brevid han.
Han kan ligga och försöka somna i 1-2 timmar ibland och sen när
jag kommer och lägger mig, ja då somnar han som en stock : )
Vi är ett bra team vi två. Älskar min prins.

Tony hade skrivit en så fin lapp åt mig som han lämnat på bordet.
Han är så söt min karl, det enda jag kunde göra var att le : )

Nu ska jag snart spela siiiiiims ! ! !
Hoppas jag inte spelar hela natten tills jag börjar jobba.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0