det gör ont i mig

Idag ångrar jag mina fina ord om DIG.
DU är helt jävla sinnes rubbad och ett riktigt jävla svin !
Det är precis vad du är ! Vad FAN tänker du med !?
Du är en gåta för mig, så ska det inte vara.
Jag är så ledsen och så in i helvetes besviken på dig.
Imorse trodde jag faktiskt att det var en mardröm, så mkt litade jag på dig.
Räcker det inte med att jag haft ett helvete under min barndom ?
Måste samma skit fortsätta hända i mitt liv ?
Visst, du och det där har blivit mycket mycket bättre på senaste tiden.
Men du bara fortsätter att jag mig sårad och besviken.
Det gör ondare varje gång.
Det är omöjligt att lita på dig.
Ändå har jag gjort det så många jävla gånger.
Jag känner mig så jävla dum och idiot förklarad så det finns inte.
Känner mig värdelös, jag är inte ens värd att hålla ett löfte åt...
Jag förstår inte hur du tänker.
Du är fan hemsk, jag gillar dig inte nå mer.

Det enda jag ska bry mig om hädan efter är min familj och dom få vänner jag har.
Resten kan dra åt längsta jävla helvete !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0