tjollahopp tjollahej !

Var på Leklandet idag med Ninni & Saga. Det var skoj !
Vore finnas nått sånt för "vuxna" också...
Alltså, för oss som också vill leka men ändå tycker barnens parker
är lite för små och så... Det hade vart nått !
Promenerat en del idag också, inte illa efter allt fetto ätande.
Åt fetto idag också... Men det var inte planerat, impuls grej... Haha.
Har städat lite nyss ska ta en paus och åka till Afrika med vännen min,
sen fortsätter jag med mitt städande som jag längtat efter hela dagen.
Det är faktiskt sant. Ska rengöra elementen, kul ! : D
Hängt för mycket med Nina kanske ?


Kommentarer
Postat av: Ninastädtant

Det är kul att städa :D hahahaa

du menar det vore finnas en park för oss som inte vill ha skriungar där ivägen :P

2009-06-15 @ 21:35:57
Postat av: lisa

jaa... och lite större prylar för oss större : D

2009-06-16 @ 00:18:16
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0