nu är det helt plötsligt fredag

  • Idag har Ralf och Rudolf namnsdag.

Tänkte lägga in bilder från gårdagen
men på nått konstigt sätt så ville inte bilderna hoppa över till datorn.
Får vänta med det då, surdata !

Igår var jag, Lotta och Fia hela dagen hos Nina och dom.
Vi hade roligt. Åt palt, jag var mätt som fan svin länge,
gott var det. Idag lämnar Fia mig för byn.
Innan ska vi på stan och fika, Lotta med,
tro om Nina vill med ? Så loggade hon precis in på MSN, hihi.
Hon ska inte med.

Igår på morgonen hade jag daaaaamp, kanske var overtired ?
Eller bara jätte jätte glad ?
Jaja, jag har inget att skriva om,
men sätter in bilder senare, eller ska kolla om det funkar nu då??
Nej, den vill inte.


Den här filmen kollade vi för nån dag sen.
Den var ganska bra, inte så där ååååå va braaaa.
Men helt okej att kolla på lixxxxxom
och så passar den bra till hur världen ser ut just nu
och det var nog det som gjorde den så bra !

Ha en pra tagk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0