sovit gott och grattis emma !

Ååååååååh, jag har sovit som en kung inatt som jag är !
Förutom när jag drömde knäppa saker som att mommo
och jag och massa hade konstiga krafter.
Mommo hade även en korp med konstig näbb som attackerade mina tår hela tiden
för hon bad den göra så ! Mommo var en häxa eller nått och väldigt ond.
Man fick bara använda dom där krafterna när man var mellan första bron
och Astrids hus. Men mommo bad korpen bita i mina tår när jag kommit förbi
stolpen där man INTE fick göra så.
En bitande korp i mina tår var inte kul ! Hatar fåglar ! Äckel djur !
Dumma mommo.... Det var mer i drömmen men jag kommer inte ihåg de just nu.
Tror att ja sprang till moffa och berättade hur dom mommo var...

Idag fyller Emma 20 år ! Grattis min käre vän !



Kommentarer
Postat av: empan

tack, va fint :D

2009-05-19 @ 11:56:50
Postat av: Miaa

Blää ja men din vart finare ju =)

2009-05-19 @ 13:41:31
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0