Grattis !

Idag fyller världens bästa storesyster 24 år !
Tänk att jag haft världens bästa store syster i snart 22 år !
Haha, tänk att vi fortfarande gillar varandra efter 22 år, livslång kärlek :p
Hahahaha, tänk att jag kännt den där Nina i 22 år ! Fan vad länge !
Har aldrig tänk på det förut men nu tycker jag att det låter jätte roligt.
Och det är ju verkligen otroligt att vi fortfarande är vänner... Hahahahaha
Fölåt för att jag skriver upprepade meningar men det är rätt roligt som sagt.
Inte konstigt att vi känner varann så bra...
med tanke på att vi kännt varann i snart 22 år... Hahaha...
Okej, jag slutar. Men stort grattis till DIG min ÄLSKADE syster Nina !
Du är underbar !





Och ett stort grattis till alla mödrar !
Saknar min mor ! Älskar dig !
Du är världens bästa mama G ! : )

Kommentarer
Postat av: mamam

Tack, älsakr dig med, som jag sa t Lotta, utan er skulle jag inte vara en mamma- tänk på de´ni, så tack ska NI ha!

2009-05-31 @ 19:12:46
Postat av: nina

smickrande!!!

2009-05-31 @ 21:32:53
Postat av: nina

smickrande!!!

2009-05-31 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0