sjunde inlägget för idag....

Haha... Ja, jag har väldig lite att göra.
Men jag måste ju försöka vända på dygnet
nu när jag ska jobba natt 1 vecka.
Hur kommer jag orka jobba natt?
Jag kommer döööö.

Hoff, jag är trött.
När jag jobbar natt kommer jag jobba
från klockan nio på kvällen till klockan åtta
på morgonen. Jag kommer fan i mig avlida.
Är det möjligt att vara vaken så jävla länge på natte tid
när man bara ska sitta och glo i taket i 11h ?

Längtar redan till ledig veckan.
Oroar mig redan för hur jag sen igen
ska kunna vända tillbaka dygnet till normaltid...hmm...

Jag och Ninni ritade ihelg.
Jag suger på det men det är kul dom första 7 minuterna.
Sen blir jag alldeles för rastlös & uttråkad av det.....



Fan, imorgon måste jag tvätta håret :s
Var som en vecka sen sist....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0