vad ska jag annars göra ?

1. Hur gammal är du om fem år? 27...räknar 3 ggr, stämmer det verkligen !? ångesten blir inte lättare att bära..........

2. Vem var den sista du träffade?
Tony imorse

3. Hur lång är du?
ca 164

4. Vilken var den senaste film du sett? Confessions of a shopaholic

5. Vem ringde du senast? Min syster Nina

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "Gör så : )" Till Linda

7. Vad är dagens planer? Äta ute med systrana och glo tv på kvällen.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, sms är jobbigt ibland

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.....

10. Vilken ögonfärg har du? Bruna

11. När vaknade du idag? Nångång efter nio

12 Har du någon gång hittat en katt? Nää?

13. Vilken är din favoritplats? Hmm...

14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte, i en soptunna kanske, men ite vettja !

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, allt kan hända. Inget kan hända.

16. Vad skrämde dig som barn? Hoff, mycket. Djävulen, döden, speciellt död av någon jag känner, hade svårt att somna varje natt för jag trodde att mommo eller moffa skulle dö, sov jag över hos mommo och moffa så var jag säker på att mamma skulle dö under natten och jag var tvungen att åka hem för att se henne en sista gång,
därav "jag ska dricka mjölk....." Var rädd för en fet man som engång sa att han skulle äta upp mig.
Klart jag trodde på han, för han hade fått plats med lilla mig i hans stora mage.

17. Vem fick dig att skratta senast? Emma kanske... jag minns inte, fast jag tror inte det blev så mkt skratt i vårat samtal med tanke på att jag är deppad idag : D Så jag får svara Tony.

18. Är du för ung för att äga vinylskivor? Är jag trög om jag frågar vad det är?

19. Har du stationär eller bärbar dator? En stor, tung jävla "bärbar"

20. Sover du med eller utan kläder på dig? nakenfis

21. Hur många kuddar har du i sängen? två, en använder jag och en använder towny

22. Hur många landskap har du bott i? ett

23. Har du någon gång spytt på fyllan? Jorå, alkoholen vill lixom inte stanna i min kropp

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hemma i mitt å Tony hem så har jag aldrig sockar på, tvi !

25. Är du social? Nja.. Umgås hellst bara med folk som får mig att må bra och umgås inte med såna som jag egentligen inte gillar eller ger mig negativ energi, till vilken nytta lixom ?

26. Vilken är din favoritglass? Hmm... Magnus med vit choklad är jääävligt god, hahaha, jag menar magnuM

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala andras lån, bjuda på resa och låta det komma ca 20 tusen i månaden tills pengarna är slut

28. Tycker du om kinamat? Har aldrig smakat

29. Tycker du om kaffe? Nej tack.

30. Vad dricker du till frukost? Mjölk oftast

31. Tycker du om att mysa? Jo

32. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jodå, söta Åsa : )

33. Föredrar du havet eller en pool? Älskar hav

34. Vad spenderar du helst pengar på? Först å främst ska pengarna räcka till hyra och mat, sen köper jag gärna kläder och saker till vårat hem, händer inte ofta, men det är sånt jag gillar

35. Äger du dyra smycken? Haha, nej

36. Vem är den roligaste människan du känner? Nästan alla jag känner är faktiskt jätte roliga !

37. Kan du byta olja på bilen? Vet inte, säkert

38. Har du fått fortkörningsböter? Nää........

39 . Vilken var den senaste bok du läste? Purpurfärgen

40. Läser du dagstidningen? Njä, bara när jag hälsar på mommo och moffa i byn, jag tycker att det är så deprimerande.

41. Prenumererar du på någon veckotidning? Nowe

42. Dansar du i bilen? Kan inte ens stå i bilen semo !

43. Vilken radiostation lyssnade du på senast? SR P3 tror jag, igår när vi åkte från byn till stan

44. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev ett personligt brev bland annat.....

45. När var du i kyrkan senast? Humm... Justja, Noas dop var det ju ! Tänkte att det var oerhört längesen,
men det var det ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0