så roligt

Igår var verkligen en toppen dag.
Först när jag vaknade var det bara bläää, jag vill inte stiga upp idag.
Men så fick jag ett samtal av min vän Emma; "Hej, jag tänkte bjuda dig på safari idag"
Då stört vände mitt humör och Emma, Miaa, Nova och jag for på stan.
Vi hade så roligt. Eller jag hade i af så jävla kul från den stunden till att jag
kom hem vid 3-halv 3 tiden och gick och la mig.
Under hela gårdagen fick jag träffa så många som jag tycker om och blir glad av.
Så där ska en dag se ut om man inte har jobb som man måste sköta. Helt jävla perfekt.
Var även första gången jag fick träffa Miaas underbart söta dotter Nova också.
Har ju sett henne på bild och sånt men först nu är jag 100% säker på
att Miaa verkligen är mamma och att det inte är nån photoshop lögn ;p
Så coolt när ens kompis har barn. Det tycker jag är riktigt häftigt.
Jag vet inte varför men så tycker jag bara.

Jag, Miaa och Nova hälsade på Nina och Saga också under gårdagen.
Saga var blyg och vågade inte ens peta på bebban.
Pigan hade fått en Pippi film av sin mor så när M & N gick så ville hon kolla film med mig.
Drog igång filmen, satte oss i soffan tätt brevid varann under hennes lilla täcke och kollade
på Pippi som Saga verkligen gillar. Jag bara njöt av att vara moster.
Jag älskar att vara moster.

Hade en sån rolig dag igår så jag tackar ALLA som medvärkade ; )
Idag måste jag i af städa, inte så kul, men ett måste. Sen ser vi ju vad som händer : )

Ni är bland dom bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0