bara en till....jag lovar..

Men hej bloggen !
Det var längesen !
Säkert 3 minuter sen sist.
Måste bara berätta.
Nu har jag gjort det igen.
Varit vaken alldeles för länge.
Imorgon ska jag upp tidigt. Jag SKA.
Måste fan köpa en ny mössa innan jag ska till byn.
Klockan 10:00 ska jag vara på stan. Jag SKA.
Nina, imorgon senast 10:30 befinner jag mig hos dig.

Jag tror att jag ska sova nu. OM det inte råkar vara något bra på tv.
För då tar jag en kopp te och bänkar mig på soffan.
Vad gör det om man inte sover så mycket varje natt?
Det är ju livet som går åt. Men ack och V vad skönt det är att sova.
Men sova hinner jag göra i graven för fan !

NU hej då för idag bloggen !
Efter helgen blir det självklart massa nya bilder : )


Kommentarer
Postat av: Nina

Okejmen kl 10 ska ju jag till sjukhuset att du vet den..du bvehöver i stressa sååå mkt :) fast inte heller sega .P

2009-09-24 @ 08:37:14
Postat av: mamma

thi hi, du skriver att du ska vara på stan kl 10.00, sen i samma veva att du kommer t N kl 10.30...... du lolig du ;.)

2009-09-24 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0