vad du rattar?

Damn !
Jag visset det ju redan innan...alla förstod att det skulle hända.
Men jag ville verkligen inte att George skulle dö.
Lilla Georgie... buhuuu... Jag pratar om kvällens avsnitt av Grey´s Anatomy,
för den som inte har någon koll på det....
Är i af glad över att mina program börjar börja nu...
Nästa vecka är det Desperate Housewives och Ugly Betty. Fett nice.
Men tro när Brother´s and sisters börjar då? Det brukar inte vara
någon reklam för när den ska börja... Får vänta och se, vänta och se...

Har haft en bra dag idag. Lite ångest bara för att jag ätit dåliga saker.
Men nu har jag bestämt mig för att äta mindre sånt där skräp och röra mig mer.
Enda är att jag brukar råka köpa karra fast jag lovat mig att inte göra det.
Och sen när det är försent så kommer jag på mig själv när
jag kollar mig i spegeln och alldeles brun runt munnen av choklad... attans !

Nej, snart ska jag sova. Ljuger inte. Tror jag.

Jag och Nina sitter på lilla toan i mors hus. Släckt lampa
och får för oss att bilderna ska bli läskiga då med bara blixt som ljus.
Vi imiterar många olika människor. Här skulle vi försöka se ut som våran far
när han säger "aija..." efter att han fått höra hur trög han är...typ...
I mörkret ser jag att jag och Nina gör samma grimas (hur fan stavas det? haha)
jag kan inte göra annat än att skratta. Nina börjar också skratta och skrattar ännu
mer när jag efter ett tag fått fram mina ord i skrattande stund.
Vi skrattade gott och länge. Vi kunde inte sluta skratta.
Sen blev det ju bara roligare och roligare....
Ni vet, egentligen skrattar man åt ingenting men om man
kollar på varann så är det nästan omöjligt att sluta skratta...
Tänk om vi fått främmande just då...
Två sitter och skrattar på dass, så öppnar dom dörren.
Mörktlagt på toa och där sitter vi två och håller på att dö...Haha.


Nu god natt !


Kommentarer
Postat av: åssåsåsa

HAHA. nog är ni allt för härliga :)

2009-10-02 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0