hösten - jag älskar mitt täcke

det här är vad jag har längtat efter.
mörkt ute. höra regnet snärta mot fönstret.
ligga under täcket och försöka få upp värmen.
och ändå är det så där härligt små kallt under dun täcket.
sticker man ut foten lite, så blir det jätte kallt.
jag älskar att behöva kura ihop mig i foster ställning.
bara för att alla kropps delar ska röra vid varann så man får den där värmen.
så är jag för snäll för att krypa brevid min älskade,
vill ju inte väcka han bara för att jag känner mig frusen.
tänk att års tiderna gör så mycket.
jag gillar att jag är en frusen människa och att täcket är mitt botemedel.
finns inte många gånger jag kollar tv UTAN mitt kära täcke...
det blir för kallt.. sommar som vinter, mitt täcke finns alltid där och värmer mig...
tänk vad o-skönt att sova med kläderna på istället för täcke ?
mitt täcke betyder i af väldigt mycket för mig : D
god natt ! // idioten


Kommentarer
Postat av: nina

du är som den där katten i sagan vi har.....hihihihi

2009-09-05 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0