katten kom hem

Jaha.. då har nästan hela torsdagen passerat.
Jag blir så trött av att inte göra ett skit.
Har haft en trevlig dag i af och ätit god mat.
Makaroner och kött, det är grejer det.

Sen ska jag passa på att berätta att kamera laddaren är ÅTERFUNNEN !
Den var vars jag misstänkte, i Tonys väska som han hade i sthlm som
legat i svärmors/fars tvättstuga sen dess... Haha !
Så snart kan jag bjuda på bilder igen : )

På måndag blir det nog älg skogen.
FY  F-A-N vad det ska bli HÄRLIGT !
Slippa ha kontakt med omvärlden :p
Fia, ska du inte skolka? : )
Saknar Fia, ska ringa dig nu som utlovat.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: mama

Ska du komma med Lotta på söndag, Mo/fa frågade just i dag om du kommer ;-) You are wanted!!

2009-09-03 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0