lämna verkligheten för en stund

idag lämnar jag kiruna.
känns lite tråkigt för jag saknar redan nina & saga så mycket.
har ju inte sett dom sen torsdag eller fredag. allt för längesen i af.
men det ska bli så jävla skönt att åka till skogen och bara vara.
upp med tuppen varje morgon, på med kläderna hoppa i båten,
mot skogarna och konka och bära på allt som vi behöver för att
kunna vara i skogen hela dagarna.
kanske "rensa" älg som en smart Tyra Banks kallade det...
sen somna till att alla i hela stugan snarkar värre än en åttas jordbävning.
tacka vet jag öronproppar.
livet blir inte mycket bättre än så.
skönt ska det bli.
där borta känner jag ingen ångest eller panik.
bort från verkligheten.
andas frisk luft.
fundera under en blå eller regning himmel.
spelar ingen roll vilket, båda känns lika undebart när man är där.
helt underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0