klotter och bild

Bara för att jag har lovat så ska jag slänga in lite bilder nu...
Kommer absolut inte sätta in 432 bilder, men några ska jag bjuda på : )
Det står att det är ca 52 minuter kvar tills överförningen är klar...?
Men så vitt jag ser så ser det ut som att alla bilder redan landat i rätt mapp nu...
Jaaja, jag vette fan vad den menar just nu alltså....

Har haft en jätte rolig dag idag med min kompis som heter Emma.
Typ min enda också förutom dom som måste vara med mig... :p
Så är det. Tragiskt ? Näe, inte så. Eller jo. Kanske lite.
Men så länge man har en vuxen och en i sin egen ålder att prata med så räcker det gott och väl.
Det sa min gamla lärare till mig en gång. Jag håller med.
Jaja, vi har i af bowlat och det var kul, på första serien var jag ganska grym. (emma med)
Men fick 3 strike(ar?) på raken och några st innan... Inte dåligt för en som är så kass
på det där som jag :p
Måste erkänna att att Emma gav mig ett tips, det där om tummen som Miaa lärt henne.
Inte dåligt knep asså... hehe.
Första "kastet" fick både jag och Emma en varsinn strike, gissa om vi blev kaxiga ?
Andra serien gick käpp rätt åt helvete. Endast pågrund av distration av våra samtalsämnen...
Mer om det kan jag tyvärr inte berätta.... Hahaha.

Men här kommer det några bilder. Ni behöver inte bli rädda för den
där häxan med svart hår... Det är bara jag utan smink.

Lite matsäck....


Lotta och lite av packningen....




Sista bilden är vårat "kylskåp"
Bilden nedan, i kylskåpet...










Här nedan ser ni vad man ser när man sitter och skiter på vårat ute dass...
Om man nu väljer att ha dörren öppen vilket jag väljer....




Hahaha, kameran ville inte fånga Lottas riktiga utseende...
Eller ser hon ut så där om nätterna ?





TUNG packning må jag erkänna... Men hulken som jag är....
Jaaa, jag ser ut som en kille...




Mer bilder kommer typ...imorgon....
Fortsättning följer..
God natt !


Kommentarer
Postat av: Nina

Å jag har fått en till lillebror!

2009-09-17 @ 10:07:00
Postat av: empan

haha ne dom där samtalsämnena ska nog inte tas upp mer.. drömde inget konstigt inatt iallafall :D haha gjorde du?

2009-09-17 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0