buuun

Är i byn.
Har ätit mamma mat, vart i karre och sen hälsat på
mommo & moffa.
Nu är jag rastlös. Vet fan inte vad jag ska hitta på.
Ute kan man inte vara. Nä, för det är alldeles för kallt för min del.
Det blåser som fan även här denna dag. Inte bara i Kirrrna.
Längtar mest tills jag får sova, hehe.
Ska kolla med Potto om hon kanske vill ta en kvälls promenad
när det blivit mörkt. Det kan ju vara mysigt. Och läskigt.
Men hon kommer nog inte vilja det för att hon har hört att
dom sett björn spår norr om Vittangi. Hon är liiiiv rädd för björnar.
Vet ingen annan människa som är så rädd för något som
lilla Lotta är för björnar.

Ska även basta ikväll är det tänkt. Jag hade då behövt en dusch.
Mitt hår ser ut som... Ja... Hej kom och hjälp mig. Typ asså bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0