sova

Idag har jag jobbat em. 14:30-21.
Har jag kanske skrivit det idag redan ?
Äh, om jag har det så skriver jag det igen.

Igår gick jag och la mig vid 22, just efter Grey´s Anatomy.
Måste ha slocknat som ett ljus eftersom min syster skickat
mig ett sms typ, 22:34. Såg det först på morgonen.
Otroligt konstigt att jag inte vaknat när jag fick sms:et
Otroligt konstigt att jag inte kollat på mobilen på natten.
(Brukar kolla vad klockan är)
Så jag måste ha sovit riktigt tungt inatt. Och gott. Ooo så gott.
Vaknade 08:25, utvilad. Jag fick ligga i min säng och dra mig med en snus.
Sträcka på mig. Ooo vad skönt det var !
Det uppskattar man när man jobbat:
lördag- 08-21
söndag- 08-21
måndag- 07-15:30
tisdag- samma som ovan
onsdag- samma som ovan


Lördag och söndag var jag egentligen ledig.
Men en arbets kamrat behövde byta helg så jag är ledig
nu till helgen istället. Och det ska bli sååå sköööööönt.
Det var tungt att börja med helgen som man annars brukar
avsluta med innan ledigveckan. Jobbade även extra onsdagen innan.
Så det blev inte så mycket ledig vecka för mig förra veckan efter
mitt natt jobbande. Men det gör istället så jag blir ledig snabbare nu,
så jag ångrar inte en sekund att vi bytte helg : )

Gud vad mycket skit jag snackar.
Vem fan bryr sig ?

Nu ska jag käka kvälls fika. Njam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0