frusen kvinna

God morgon.
Sovmorgon idag, härligt.
Jag har vaknat för ungefär en timme sedan.
Jag sov gott.
Behövde mycket sömn efter helgens bravader.
Jag är för gammal för att vara ute och härja.
Min kropp säger emot och gillar det inte alls.
Men nu har jag fått sova ordentligt och det gillar jag skarpt.

Nu sitter jag här vid datorn och fryser.
Har mitt duntäcke runt mig.
Så skönt.
Men jag är ändå kall. Brrr.

Mån-onsdag har jag jobbat förmiddag och stigit upp halv 6.
Det är ju mörkt ute nu så tidigt på morgonen!
Gissa om jag har njutit.
Det är så undebart härligt när det är mörkt ute när man stiger upp.

Justja. Jag som har skrytit om att jag inte får mer än en finne.
PUH! Säger jag bara. Dumt gjort av mig.
Nu är jag också en av er stackare som har små finnar som
kan dra åt helvete.
Bilden är nån vecka gammal men finnarna vill inte ge med sig!



Någon som vet något bra medel (ansiktstvätt) som gör så att finnarna försvinner,
eller i af blir färre, så huden blir mjuk, slät och spänstig och INTE torr....?

Just nu använder jag Neotrugena. Den har funkat jätte bra.
Har använt det hela sommaren och innan det också.
Men nu vill dom inte hjälpa mig och min hy lika mycket nå mer!
Dessa två har jag.




Kommentarer
Postat av: Peka

Sluta med sån skit i ansiktet istället!

Jag brukar scrubba lite försiktig med en blöt handduk i ansiktet ibland. Sen kan man ju göra ansiktsmask av honung, det är bra.

Jag brukar bara smörja ansiktet med kokosolja i duschen när jag börjar bli torr.

2010-10-14 @ 12:25:12
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: ämmälä

Jag använder Acnicyl i både gel och ibland creme och Formula 10.0.6 i bådegel och creme :D de funkar rätt så bra

2010-10-18 @ 23:42:31
URL: http://emmeliesedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0