Blääää

Jag saknar att kunna ligga på mage.
Jag saknar tills jag kan ha vilka kläder jag vill. Bara nått jag kom och tänka på.

Vi var igår hem till läggan och kollade läget, rensade ut nästan allt från skafferiet och kollade om de fanns nå kryp på andra gömda ställen, inget. Men vi ska ändå fortsätta städa varenda skåp och granska hemmet ifall att. Vi ska slita upp nån list också och kolla så dom inte gömmer sig där :S Och jag tänker kräva att dom sanerar hela huset för om den rackarn gått vilse så innebär det ju ändå att de finns nånstans i huset och jag tänker inte göra detta jättejobb för att sen riskera att behöva göra det om igen. Hoppas vi inte hittar fler äckeldjur. Jag saknar mitt hem.

Nästan likadan bild som innan.
Jag har fått två finnar på kinden, en på hakan som jag klämde lite fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0