det handlar inte om en penis

Natt, igen.
Shit! var klockan så där mycket! Kvart i ett.
Trodde hon var kanske tolv eller nått sånt i den stilen.
Jag ska väl gå och lägga mig nu. Läsa lite tidning.
Det är underskattat.
Att läsa tidning (skvallerblaskor såklart) i sängen innan sömn.
Det är mysigt och trevligt. Speciellt när jag har en jag älskar
som ligger på min högra sida. Det är lycka det med.
Ibland måste man ta och kolla med förstorningsglaset
på dom små sakerna här i världen.
Det är ofta dom små, små, mest omärkvärdiga sakerna
i livet som gör en lycklig. Bara man tänker efter litegrann.
Allt behöver inte alltid vara så storartat.
Jag menar allvar med det jag just skrev.
Men det enda jag kan tänka på är en penis.
Jag kommer bli en äcklig snusk kärring när jag blir gammal.



Nu har jag och Tony bott i denna lägenhet i 3 år.
Vart tillsammans i 3½ år. Jag älskar dig.
Men tillbaka till lgh snacket. Vi ska nog byta upp
oss till en trea. Punkt slut. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0