finne semester

Hej, här är jag just nu:

Lika söt som vanligt.



Idag har jag prommat i regnet, det var skönt.
Rätt klädsel så bör man ikke klaga.
 
Den där finnen jag hade som skulle få dö av sig själv...
Den var jag tvungen att strypa.
För det första så har jag väldigt svårt att låta bli och för
det andra så har jag en karl som alltid måste påpeka
om jag har en finne. "Fy faaaan den är ju helt gul"
Då blev jag less och mördade den.
Det var den historien om den finnen de.

Många har slut på sin semester för längesen.
Många är på sin sista vecka nu.
Men jag, ja jag har 4 veckors ledighet framför mig, tjohoo!

Men det kommer väl gå på ett naffs som vanligt så är den
"långa" semestern över :)
Jag ska i af fortsätta njuta av min ledighet, så länge den varar.
Den är ta mig fan underbart med semester!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0