Stockholm och Piteå

Sommar.
I Kiruna.
Njaa, inget jag föredrar.
Jag längtar till Stockholm.
Jag gillar våran huvudstad väldigt mycket.
Har varit där 2 somrar i rad och jag hoppas att det blir
en liten tripp dit snart igen. Stockholm i mitt hjärta :D

Sen är jag såå sugen på att bo i stuga en vecka eller två.
Åka typ till pite (också en fantastisk stad som jag älskar) med
älskling och familjen och bara vara, äta gott och ha kul tillsammans.
Jag tycker de är mysigt att bo i stuga, längtar tills vi åker iväg på nån tripp.
Jag behöver det.
Hoff, behöver miljöombyte.
Hellst nu.

Dom kommande veckorna kommer vara förjävliga.
Jag vore inte vara negativ men det här känns inte alls bra.

Jag vill bort, nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0