Slalom.

Wohooo, jag har tagit mig ur sängen för kanske 1½timme sen.
Jag hasade mig till soffan, käkade fil och flingor och nu sitter jag vid datorn.
Haha och jag blir bara tröttare och tröttare :D

Jag är såå slalom sugen. Jag har inte åkt slalom på flera år (3-4år kanske?) men har
planerat och tänkt göra det varje år som jag gjort sen jag var typ 6-7 år.
Men den här våren ska jag banne mig åka slalom, mer än en gång.
Det är så jäkla kul.
Jag tycker det är mycket coolare att åka snowboard men det kan jag inte.
Haha, jag har provat en gång men jag lovar er att jag rullade mer
än jag gled ner för backen. Inte min grej. Jag blir svinavis på alla som
kan åka bräda, det ser så mycket coolare ut än tönt-slalom :D
Jag kanske vore lära mig så jag också kan se häftig ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0