Bröst, pattar, tuttar, tissar

Hej igen.
Jag sitter och tänker på bröst.
Äntligen, som 24-åring har jag fått bröst.
Jag tror det är mycket därför som jag trivs så
bra med min kropp nu när alla delar på kroppen är
fylligare än vanligt. Jag har fått tuttar!

Det sorgliga är att jag antagligen inte kommer få behålla
dom så värst länge men jag ska njuta så länge det varar :D

Jag har alltid sagt att jag ska förstora tuttarna efter
att jag fått mitt första barn och jag håller fortfarande fast vid det.
Så fort ungen slutar amma så tänker jag skaffa mig sillisar.
Inte värsta melonerna men bara litegrann så jag känner att
jag har bröst. Jag vill köpa mig ett par tuttar då får jag väl
också göra det om jag vill? Ja, självklart får jag det.
Jag tycker att det är skitsnyggt med små bröst, det tycker jag verkligen.
Men nu när jag fått känna på att inte vara en planka så trivs jag själv
bättre med att ha lite under tröjan.
Tro inte att jag fått två badbollar, jag har bara fått lite
bröst som känns mer än innan. Och det gillar jag! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0