Fredag

Äntligen fredag!
Jobba sig lite till sen ledig helgen, kung!

Jag är helt tom. Har som inget att säga. Jag har bara tankar som stör just nu. Helt plötsligt känner jag mig inte speciellt värdefull längre. "Hej Lisa din lilla skitpåse, jag kan behandla dig hur som helst för jag vet att du förlåter vad som än händer. Ord är bara ord, tro inte på något som kommer ur min käft, jag ljuger antagligen. Jag säger bara något som passar för stunden. Jag kan behandla dig illa för det spelar ingen roll för mig som är viktigast i världen!"

Ääh, vad spelar något för roll?
Inget är viktigt om man inte kan känna empati för andra människor. Det är lätt att ta någon för givet. Du tror att jag alltid kommer finnas kvar men tro mig, det kommer jag inte göra. Jag vet att jag är värd mer än det här. Jag har bestämt mig. Jag är värdefull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0