Kaffet kokar över

Det är inte ofta jag sitter hemma en kväll i soffan och kollar tv. När jag kmr hem brukar jag hoppa i säng. Nu ska jag försöka att lugna ner mig lite och vara hemma oftare, jag ska försöka att inte vara på språng hela tiden. Jag saknar att vara hemma lite mer. Varva ner!

Sen så har jag så mkt att tänka på just nu. Massor av viktiga saker att göra. Allt bara snurrar i huvudet och jag blir stressad och gör inget alls. Sen alla tankar...hoooooff! Jag blir tokig. Helt plötsligt blev det bara för mkt, allt på en gång. Nåja, bara ta mig i kragen och göra det jag måste. Men det är mycket som är jobbigt just nu så det känns som om jag går under, går in i väggen. Som om det inte var nog redan.
Okej, jag ska sluta skriva tråkiga saker och göra en intresseanmälan på en eller några lägenheter ist, tja!


Kommentarer
Postat av: Peka

Vad är det för jobbiga saker? :(

2011-09-29 @ 09:29:58
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0