Offer äpplet

Så här kan det se ut på mina äpplen.
Det här är något nytt. Offer äpplet.
Ett äpple som får ta alla smällar, ja, alltså klistermärkena.
När man tar ett äpple så sätter man märket på ett speciellt äpple
som kommer få kalla sig för offer äpple.
Min smarta idé. Jag vet inte varför jag kom på det eller varför
jag har börjat, och fortsatt med det, men så kan det bli ibland
om man heter Lisa.

När vi ändå pratar om äpplen så tänkte jag tipsa er om dom
absolut godaste äpplena jag vet, märket heter Pink Lady och jag
har bara sett dom på Ica Kvantum. Så, så, så goda. Alltid perfekta.
Men dom är lite dyrare också, jag förstår varför :D
Nä men dom är sjukligt goda, mmm, ska nog ta mig ett äpple me en gång.




Kommentarer
Postat av: lottaa

Man kan ju sätta klistermärket på vilket äpple man vill, tillslut är det ju ändå sista äplet som har alla märken :D det var så jag trodde du menade att du gjorde när du gjorde så i byn

2011-09-18 @ 09:24:31
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0