Jobbigt.

Hoff vad jobbigt att gå och borsta tänderna, gå på toa, borsta håret och allt det där. Jobbigt att hushållets snus också verkar vara slut. Åååh! Ännu jobbigare att jag just kom på att jag har olivolja insmetat över hela ryggen och vore duscha bort det men jag vore inte göra det för vi har redan stört grannen en gång ikväll. Jobbigt att jag längtar till hösten samtidigt som jag är besviken över "sommaren" som varit och vill ha mer sol och riktig sommarvärme så man börjar längta till iskalla vintern och ett dopp i en isvak. Jobbigt att jag igår (?) såg en 1 veckas gammal mini bebis på fk och blev sjukt bebis sugen och kär. Jobbigt att jag inte kollade på bebisens ansikte och har ångest över det. Vad tänkte föräldrarna när jag bara sa hur söt och liten den var när jag inte ens såg barnets ansikte? Men det räckte att se hur liten hon (?) var och jag blev oerhört fascinerad av att se hur små dessa nyfödda barn verkligen är. Jobbigt att jag skriver ett inlägg och drar ut på tiden ännu mer. Jag vet, sjukt positiv tjej. Jobbigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0