Gissa!




Anonym - 6-7 januari, flicka.
Linda - 9 januari eller 23 januari
Jag - 10 januari, en stooor pojke.
Katja - 12 januari, pojke.
Lotta - 13 januari, pojke.
Tina - 18 januari,pojke.
Fiia - 20 januari, flicka
Peka - 20 januari, pojke
Min mamma - 21 januari, pojke
Li - 22 januari, pojke 3410g, 49 cm.
Nina - 23 januari
Sandra - 23 januari, pojke
Sara - 24 januari, pojke.
Julia - 20:onde nångång :p (tror du kommer gissa rätt! haha)

Ni får gärna fortsätta att gissa!


Imorgon är det beräknat att ungen ska födas. 18 januari.
Datumet vi har siktat in oss på från första besöket hos barnmorskan.
18 januari 2012.
Det här barnet har funnits i min kropp sen april.
Mycket har hunnit hända lille vän medans du har legat i min mage
och grott. April...det är ju jätte längesen. Men graviditeten blev mer
påtaglig efter ultraljudet, när magen kom och som mest när lilla
du började kännas med dina rörelser där inne.
Minns första tecknet från dig. När jag verkligen kände att oj,
det bor någon i min mage! Jag var i v.16 och det kändes precis
som om en fisk gjorde en liten volt där inne. Sen har du bara växt
och växt, mer rörelser och massa sparkar och slag har du gett mig.
Men det gör inget, jag älskar att få livstecken från dig.
Nu hoppas jag bara så innerligt att allt ska gå bra.
Att du min lilla vän som jag aldrig träffat men redan älskar så
otroligt mycket, att du ska vara frisk och må bra.
Men visar det sig att inte vara så, så kommer jag finnas här för dig ändå.
Jag kommer bli ledsen och förtvivlad men då ser jag oss om några månader
så kommer jag vara glad att just jag fick ett barn som är sjukt.
Jag kommer känna mig otroligt stolt och utvald.
Men allra mest vill jag såklart att du är frisk och mår bra.
Snart syns vi mitt älskade barn.
Inte imorgon väl? Du kanske är som jag "jag hiiiiinner".



Några veckor sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0