Vika tvätt.

Jag gillar inte att vika tvätt. Det är förjävla tråkigt. Lååångsamt och segt.

När jag blir rik tänker jag ha tjänstefolk som tvättar, viker och sätter nytvättat på sin plats. Jag ska ha en egen kock, städerska och allt det där. Kanske en enda person som får göra allt det där åt mig. I af fixa tvätten och laga god och nyttig mat till mig.

Förstår ni hur skönt det hade vart att slippa? Förstår ni hur mycket extra tid jag skulle kunna göra annat istället? Tiden i livet ska man ta vara på. Vi vet aldrig när det är dags att gå.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja skaffar jag häst så får du då rida nästan så mycker som du vill;) Jäkla va länge du gick! jag gick inte så länge och kan typ inget men man lär sig ju :D hah

2012-05-22 @ 16:28:27
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0