Ett hus!

Jag vill bo i ett hus.
Huset ska ha två plan + källare.
I källaren ska finnas bastu, relaxrum, bubbelkar, ett mellanstort rum där vi kan ha ett eget litet gym, förråd, tvättstuga med massa tillbehör till tvättandet, ett vardagsrum med öppen spis där man kan samlas och ha det trevligt. Och det viktigaste. Ett rum som jag hade kunnat ha som en egen liten fotostudio i. Det finns en vit tjosan/bakrund som man hänger upp i taket och rullar ut som en tapet så det inte blir några hörn så det bara blir en vit fin bakrund. Jag har inte den blekaste om vad en sån heter men det är en liten dröm jag har och det skulle bara vara en fritidsgrej. Fota roliga och fina bilder på Charlie, mig själv, vänner och familj. Så hade jag köpt roliga hattar och andra föremål som kan bli fint att ha med på bild.

Det är något som jag vill ha!
Jag har ingen aning om varför jag är så förtjust i källare. Det är nog bara så att jag tycker det är mysigt :)

Här är en bild jag fotade idag när han stod där så fint. Jag såg ett tillfälle och tog snabbt upp mobilen och fick en fin bild på min fina son.

Han räcker ut tungan så ingen tror att jag sprutat in botox i hans läppar :p


Kommentarer
Postat av: Åsa n

Men guuu vilken tur att du skrev att han räckte ut tungan. Undrade just om han hade fått botox.. Haha ; )

2012-09-20 @ 21:19:39
Postat av: Petra

Tack vad du är snäll ♥

2012-09-20 @ 23:20:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se
Postat av: mommo

ja denna bild (o många andra också) är så fin...där skulle du kanske ha nåt att ha, egen fotoateljé..som jobb alltså..eget:o)

2012-09-21 @ 12:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0