Skitsnack.

Hej dagboken!
Jag har inte kunnat logga in här via appen så det har inte blivit några inlägg nu på nån dag. Men ni gråter väl inga floder för de!

Jag har varit trött hela em och trodde jag skulle vägga men jag gjorde inte det. Ännu i af. Och lagomt till kvällen blev jag PIGG och äntligen börjar jag känna sov-tröttheten meeen är inte färdig iphonad än.

Igår såg det ut som ett rent (hehe) HELVETE här hemma alltså, jag vet inte vad som hände. Ibland är det som att en bomb helt plötsligt släppts här och det tog så länge att städa, jag visste inte vars jag skulle börja och ville bara lägga mig ner och grina men tillslut vart det städat i af.

Jag måste börja få upp tavlor (och gardiner!!! haha) i mitt hem alltså. Jag ids aldrig färdigställa mina hem riktigt..jag är som alltid påväg. Inte som att jag ska flytta men kan inte riktigt bosätta mig till 100% nånstans känns det som. Sen att jag alltid älskar att ha kvar projekt och ideér i hjärnan gör att jag alltid har nånting "på gång" (fast det kan ta huuur lång tid som helst att starta dom samtidigt som jag kan få infall och bara göra något hux flux pang poff så var det gjort) och aldrig behöver känna mig sysslolös gör så att jag känner mig trygg och är nog rädd för att inte ha något att göra. Hur ska jag kunna andas om jag vet att alla mina planer och ideér är gjorda och borta lixom!? Ska jag bara finnas och inte göra något alls? Haha ingen förstår nog mig just nu så jag lägger ner.

Här är före och efter bild på ett av rummen i nerbombade hemmet. Ni får ju gissa själva vilket som är före och efter då ordningen aldrig blir som man vill. Ovanför soffan vill jag föressten ha två stora enkla, stilrena tavlor. Gärna med inslag av orange. Vars finner jag det? Och nya hankgardiner men vet inte riktigt hurdana, gärna med lite färg..Nu ska jag spela lite candy crush sen sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

så fint det blev :) köp en xxx stor vit plakat el vad det heter...o be syrran Nina måla i dina färger nå enkelt :) eller kanske Saga

Svar: har bett henne måla en tavla redan men det verkar ta ett tag ;)
mcitalo

2013-04-24 @ 12:19:27
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0