Arg som ett bi.

Snusen gjorde så att livet kändes en gnutta bättre. Men fortfarande håller min hjärna på att koka över. Om någon jävel säger fel saker idag så kommer denna tickande bomb att sprängas.

Jag tror jag sovit alldeles för lite dom 3 senaste nätterna. Fredag till lördag la vi oss vid 5 och vaknade vid 10. Trodde jag var fri bakisen igår morse men den kom som ett brev på posten vid lunch och jag känner av det än idag.

Ikväll ska vi basta och jag ska somna gott och tidigt. Snart ska vi ut, jag och kidsen. Förebygger skön trötthet inför natten.

Men dra åt helvete vad skönt det hade vart att slå ner någon och få ett gammalt hederligt psyk-utbrott.

Här har ni dagens häxa:


Kommentarer
Postat av: ninnne

hehe hoppsan,, då går du och saga kanske inte så bra ihop idag :)

2013-02-18 @ 11:07:42
Postat av: Lotta

Hej häxa! Synd att jag är här och du är där, annars hade du fått slå mig

2013-02-18 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0