En fundering.

Jag har börjat kolla på The big bang theory på tv. Först har jag bara kollat den när det inte funnits annat att se på och nu har både jag och T börjat gilla den och den är ju himla kul! Innan tyckte jag den verkade urdålig.

Min favorit är Sheldon, han är ju bara för skön! Men ända sen jag börjat kolla den så har jag börjat fundera på om han har någon form av autism? Och jag tänker på det hela tiden, analyserar och letar olika "tecken" på allt han gör. Jag vill bara att dom ska säga det i serien så jag slipper utreda honom själv! Men jag har ju nyligen börjat kolla den och vet inte om det är gamla eller nya avsnitt och dom kanske har sagt det tidigare i serien? Men jag ger honom en diagnos i af :D

Nä, nu ska jag sova. Det blev sent som vanligt, grrrr.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tidigare har jag bara zappat förbi om den vart, typ åå tråkiga nördar. Men nu har jag också börjat gilla den :D

2013-02-13 @ 11:46:37
Postat av: Lotta

Tidigare har jag bara zappat förbi om den vart, typ åå tråkiga nördar. Men nu har jag också börjat gilla den :D

2013-02-13 @ 11:46:37
Postat av: Kusin Julia

Big Bang är så kung!! Det är helt sjukt vilken bra serie det är. Har alla säsonger som kommit ut på dvd och längtar till nästa! :D

2013-02-14 @ 08:14:50
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0