En sak till bara!

Eller kanske två..

När jag vart och solade tidigare ikväll och strax innan parkeringen så sprang ett rådjur över vägen! Stackarn såg så vilsen ut och jag ville hjälpa. Tänkte köra efter den (HAHA) och ja..göra vaddå? Säga att den är i Kiruna och har gått lite vilse? Undra hur den kommit sig in till stan. Men den sprang mot elljusspåret så den kanske hittade hem igen. Jag som inte är någon speciell djur människa kände starkt för den lilla rackarn.

Till den andra saken: jag kommer inte att jobba förrän i augusti när jag ska börja jobba påriktigt men tänkt gå ner lite i tid till en början. Jag skulle ha jobbat torsdag/fredag em och nästa vecka måndag-torsdag meeeen det blev tjorv och en jävla k****** som inte verkar förstå sina jävla arbetsuppgifter har dragit ut på flera saker alldeles för länge. Dom behöver folk men orkar inte fixa så dom faktiskt får mer personal så jag är hellre heltidsmorsa ett tag framöver än att behöva gnälla på en död vägg. Tappade lusten och blev totalt otaggat till att jobba.

Guuud så trött jag är, god natt!

Jag är en riktig fashion girl, det vet ni va? ;-)


Kommentarer
Postat av: mammamommo

Så härligt att veta att du kan vara med gossen ett halvår till:) bra planering

2013-02-12 @ 19:46:02
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0