Frrrrr

Hej fredag kväll!
Redan halv tio?
Jaha.

Sitter med vardags kläderna på..och sockar..och smink. Hemma vill jag helst bara ha på myskläder och inget smink på kvällen om vi inte har gäster förstås. Det är inte lika bekvämt helt enkelt.

Alltså jag vet att min blogg suger och är svin jävla tråkig men jag skriver bara för att skriva. Har inget vettigt att skriva här men skriver ändå. Och det konstiga är ju att inläggen blir nästan alltid 7 A4:or långa, hehe.

Så fanns det inget mer att berätta för er.
Heippa!

Charlie som vägrar kolla på mig och le när jag fotar, hehe.


Kommentarer
Postat av: Julia

Gillar hans mössa :) var har du hittat den?

2013-02-09 @ 15:52:25
Postat av: Lisa m

Den köpte jag på team sportia på hösten men var i en rea-låda så den finns säkert inte kvar :/ men den är ju för söt!

2013-02-09 @ 23:03:31
URL: http://mcitalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0