God morgon!

Vilken natt!
Jag somnade snabbt men dom 3 första timmarna höll min lille son på att vakna, gnälla och gny. Jag var sjuuukt trött och blev irriterad och fick panik över hur trött jag (ego) skulle vara idag med 4 nätter med för lite sömn. Idag har jag dåligt samvete för att jag blev irriterad och känner mig som världens sämsta morsa. Men jag är rätt pigg ändå, sov gott timmarna efter att Charlie fick omma, det brukar han inte få men jag ville bara sova och efter det somnade han och vi sov gott resten av natten. Direkt han vaknade var det en stor skit i blöjan så det var kanske det också som störde.

Jag ligger i sängen ännu för att det är så kallt här i huset. Ute är det -22, fan vad trist, jag tänker inte gå ut idag. Vilken skillnad, igår var det bara 2 och 3 minusgrader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0