Kväll

God kväll.
Jag tror att jag ska lägga mig och sova strax. Igår hade jag somnat före min sambo, det hör till ovanligheten.

Det har typ duggregnat ikväll(!), jag gillar ungefär alla väder, med rätt kläder så är friskluft alltid lika härligt. Men det var ett fett lager is på bilrutan när jag for iväg en sväng tidigare ikväll och man får ta i för kung och fosterland. Jag har inte så mycket emot att skrapa bilrutorna heller men när det sitter som sten och man har brottomt så blir jag fan irriterad!

Jaaaa, så intressanta saker har jag att skriva om.

Det är redan onsdag imorgon. Helgen är snart här....det betyder att jag ska vinka hej då till min älskade unge och vara utan honom ända till söndag kväll. Jag vet att jag kommer tycka det är jätteskönt att ha sån egentid, absolut! Jag kommer njuta av varje minut och jag kommer vara som en ny mamma på söndag och säkert lååång tid framöver. Meeeen ändå. Han är min lilla bebis som jag tycker om..förlåt..älskar att vara med. Tänk om han gör sig illa, blir jätteledsen eller vaknar på natten för att se om jag kommit tillbaka. Det är så ångestladdat fast jag valt det här, helt själv. Jag får ont i magen av att tänka på att något kan hända när jag inte är med. Och tänk om det händer något allvarligt med honom så är det nästan 20 mil till närmsta sjukhus!!! Så är inte jag där..ännu mera ångest. Nä fy, så får man inte tänka. Men jag tror dom flesta mammor vet hur jag känner just nu.

Jag ska ha en trevlig helg med trevligt folk och det är jag värd!

Här är en dagsfärsk bild på min älskade unge som jag älskar mer än något annat på detta jordklot! Se så fin han är, min lilla skrutt som redan kan få mammas proppar att brinna, ett geni <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag känner med dig, men vi ska ha det så kul :) sen på söndag när du får träffa din lillprins som kommer ha dedär charmiga leendet och blicken när ni möts... Och lika glad som vanligt, då kommer du känna att det var värt det :D

2013-02-13 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0