Laxeringsmedel i håret och huvudvärkstabletter i ansiktet..

Klockan är efter tolv och då är det ju egentligen lördag nu. Hej lördag!

Jag är vaken och väääldigt trött.
Varför är jag vaken och varför ids jag ens skriva i bloggen? M o n g o.

Vid 22 tiden la jag ricinolja i håret och aspirin"mask" i ansiktet (tack Tina för tipset som du gav mig för längesen! Funkar jättebra och jag har testat det först nu) och hade det över 1 h. När jag väl tvättade ut det satte jag mig i soffan, borstade håret och lät det torka nästan helt och tillsist tog jag och torkade resten med hårtorken. Då go vänner visade det sig att jag inte fått ur all olja från håret och jag blev IRRI och var tvungen att duscha håret ännu en gång och då var klockan efter tolv... Så störande när sånt här händer! Extra irri när det redan var så sent. Nåja, nu är håret rent och färdigt för morgondagen i af.

Nu har jag bara ca 100 bilder på mobilen, startade om telefonen så funkade det att radera bilder, tror den var nära en kollaps. Allt bara släcktes ner och slutade funka som det skulle. Hade nästan 1700 bilder/klipp. Fullt! Så nu kan jag fota igen, pjuh!

Mina ögon är så trötta så jag ska väl sluta kämpa emot.

Live bild, wohooo!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja tyckte du att det hjälper nå???? Nu har inte jag gjort det på suuuuuperlänge..... Tyckte ändå att de blev rätt bra med den... Hmmm...

2013-02-03 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0