Mello

Tja!
Lördag kväll och jag har kollat på melodifestivalen. Inget bra. Gosa låten kommer säkert spelas på radio, en sån där låt som bara sätter sig i skallen vare sig man vill det eller ej.

Lillen vaknade för en stund sen, det har han inte gjort alls under veckan, bara vaknat på natten och velat komma över till oss. Och det gör mig inget. Nu är han fortfarande vaken och jag vet inte riktigt varför. Han har pruttat lite så det är väl skit på g.

Jag är party sugen! Åka iväg en helg, bo mysigt och bara supa skallen av sig i dagarna två. Helst vill jag åka till typ levi/åre i april nångång och åka slalom en helg med tillhörande after-ski. Hur kul hade inte det vart!?

Nä nu tycker jag ungen ska sova igen. Herrå!


Kommentarer
Postat av: Loda

Ja! Slalom och öl, det kan ju bara inte gå fel :D

2013-02-03 @ 09:42:33
Postat av: nina

nä...detbliir en lotta goes to olos 2.....

2013-02-03 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0