Men god morgon!

Gud vad gott jag har sovit inatt, helt klart värt att lägga sig tidigt. Det är inte ofta som jag sover innan kl 23.

Lillen har vaknat kl 7 nu 3 dagar i rad, för tidigt tycker då jag! Men jag kände mig utvilad imorse när vi klev upp i af och jag ska lägga mig i tid fler kvällar, bara jag är trött så :D

Nu har jag strax ätit upp min frukost, en skvätt te och en lite knäckisbit kvar.

Så här ser min son ut (den lille herrn som står på sin stol med en leopardscarf runt magen och väntar på en reaktion, ej dom där slajsade tomaterna på mackan som liknar mig) när han just kastat sin macka på mig. Han siktade säkert på ansiktet men träffade bara mitt ben. Oklart vilket syfte han hade med det hela.


Kommentarer
Postat av: mammamommo

Sötisen :) syns att han väntar på att du ska säga nåt typ "sitt ner" :)

2013-02-12 @ 19:42:14
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0